16 Jul
Две от главните приходни агенции в страната - Националната агенция за приходите (НАП) и Агенция „Митници“ обединяват усилията си в борбата с хазартната и наркотичната зависимост. Основната цел на сливането на техните кампании е да се насочат към подрастваща аудитория с общото послание „Не сте сами“.
Създадена преди 23 години от Стефан Бакалов, началник на отдел „Борба с наркотрафика“ в Агенция „Митници“, инициативата „Не сте сами“ е била насочена към превенция на наркотичната зависимост сред младежите, като са организирани презентации и демонстрации в училища по страната.
НАП, като регулаторен орган в областта на хазарта, също е водил инициативи за превенция на хазартната зависимост през последните години. Обединявайки усилията си, двете агенции искат да разширят обхвата на кампанията си и да се свържат с повече младежи.
За тази цел, НАП и Агенция „Митници“ стартират кампании в Tik-Tok и Instagram, където младежите ще могат да взаимодействат с инфлуенсъри от различни сфери - музика, мода, театър и телевизия. Чрез тези канали, агенциите ще споделят актуализации и новини свързани с кампанията, като предстоящи събития и концерти.
Първото голямо събитие на обединената кампания ще се проведе на 16 август в Несебър. Денят ще започне с презентация за наркотична и хазартна зависимост, последвана от демонстрация на обучени кучета за залавяне на наркотици, и ще завърши с голям концерт с изпълнители като Дара, Торино и Пашата, 100 кила, както и рок групата Б.Т.Р.
Можете да следите кампанията в профила на „Не сте сами“ в Tik-Tok, YouTube и Twitter каналите на двете агенции, както и в страниците на НАП във Facebook и LinkedIn.
Създадена преди 23 години от Стефан Бакалов, началник на отдел „Борба с наркотрафика“ в Агенция „Митници“, инициативата „Не сте сами“ е била насочена към превенция на наркотичната зависимост сред младежите, като са организирани презентации и демонстрации в училища по страната.
НАП, като регулаторен орган в областта на хазарта, също е водил инициативи за превенция на хазартната зависимост през последните години. Обединявайки усилията си, двете агенции искат да разширят обхвата на кампанията си и да се свържат с повече младежи.
За тази цел, НАП и Агенция „Митници“ стартират кампании в Tik-Tok и Instagram, където младежите ще могат да взаимодействат с инфлуенсъри от различни сфери - музика, мода, театър и телевизия. Чрез тези канали, агенциите ще споделят актуализации и новини свързани с кампанията, като предстоящи събития и концерти.
Първото голямо събитие на обединената кампания ще се проведе на 16 август в Несебър. Денят ще започне с презентация за наркотична и хазартна зависимост, последвана от демонстрация на обучени кучета за залавяне на наркотици, и ще завърши с голям концерт с изпълнители като Дара, Торино и Пашата, 100 кила, както и рок групата Б.Т.Р.
Можете да следите кампанията в профила на „Не сте сами“ в Tik-Tok, YouTube и Twitter каналите на двете агенции, както и в страниците на НАП във Facebook и LinkedIn.
Leave a Comment