16 Jul

Предсерийна модел на Porsche Panamera, вероятно предстоящият Turbo S E-Hybrid, подобри рекорда за луксозни седани на знаменитата писта Нюрбургринг, като премина през нея за 7 минути и 24,17 секунди.
Тази Panamera подчерта своята мощност с нов хибриден двигател, който засега Porsche държи в тайна. Получаваме сведения само за използването на подходящата си система за окачване Active Ride и специализираните за трасето гуми Michelin Pilot Sport Cup 2. В допълнение към тях, автомобилът получава допълнителна аеродинамична сила от необичайния си карбонов бодикит.
Моделът на Porsche изпреварва предишната Panamera Turbo S с пет секунди и Mercedes-AMG GT63 S с три секунди. Въпреки че Taycan Turbo GT продължава да държи титлата "кралят на Нюрбургринг" при електрическите автомобили, тази хибридна версия на Panamera се очертава като сериозен съперник и оставя конкуренцията далеч зад себе си.
Достигането до новия рекорд е описано от тест пилота на Porsche, Ларс Керн, като съчетание на инженерно майсторство - двигател, аеродинамика, шаси и естествено, перфектните гуми Michelin. Той отделя похвала за новата система Active Ride, която допринася за съкрушителните резултати, като позволява на автомобила да остане "залепен" за пътя, гарантирайки управление без прецедент в завоите и абсолютен контрол върху карането.
Тази Panamera подчерта своята мощност с нов хибриден двигател, който засега Porsche държи в тайна. Получаваме сведения само за използването на подходящата си система за окачване Active Ride и специализираните за трасето гуми Michelin Pilot Sport Cup 2. В допълнение към тях, автомобилът получава допълнителна аеродинамична сила от необичайния си карбонов бодикит.
Моделът на Porsche изпреварва предишната Panamera Turbo S с пет секунди и Mercedes-AMG GT63 S с три секунди. Въпреки че Taycan Turbo GT продължава да държи титлата "кралят на Нюрбургринг" при електрическите автомобили, тази хибридна версия на Panamera се очертава като сериозен съперник и оставя конкуренцията далеч зад себе си.
Достигането до новия рекорд е описано от тест пилота на Porsche, Ларс Керн, като съчетание на инженерно майсторство - двигател, аеродинамика, шаси и естествено, перфектните гуми Michelin. Той отделя похвала за новата система Active Ride, която допринася за съкрушителните резултати, като позволява на автомобила да остане "залепен" за пътя, гарантирайки управление без прецедент в завоите и абсолютен контрол върху карането.
Leave a Comment