30 Jul
Hyundai продължава да подготвя и предлага нови автомобили, които се фокусират върху хибридните модели, вместо изцяло на електрическите превозни средства. Причините за това решение включват намаляващото търсене на електрически автомобили по света и несигурността, породена от политическата обстановка, особено в САЩ.
Известно е, че продажбите на моделите Elantra Hybrid, Tucson Hybrid и Santa Fe Hybrid на Hyundai са нараснали през първата половина на 2024 година, докато продажбите на електрически автомобили не растат в същата степен. Това може да се обясни с голямото търсене на кросоувъри и хибридни автомобили на пазара.
С предстоящите президентски избори в САЩ автомобилните производители са изправени пред несигурност. Това е в резултат на строгите мерки за емисии и забраната на автомобили с двигатели с вътрешно горене в някои щати до края на десетилетието. Това принуждава производителите на автомобили да се концентрират върху електрическите превозни средства.
Въпреки това, Доналд Тръмп, който се кандидатира за президентския пост отново, е ярък противник на електромобилите и подхода за електрификация на автомобилите. Той обещава да отмени Закона за намаляване на инфлацията (IRA), ако бъде избран за президент, като изразява ясна критика към политиките за електрически автомобили.
Хидундай следи внимателно развитието на политическата ситуация в САЩ и е готова да разшири линията си от хибридни автомобили, за да се адаптира към възможните промени в законодателството. В момента компанията предлага пет модела хибридни автомобили в САЩ, включително и плъгин хибридни версии на Tucson и Santa Fe.
Така Hyundai се стреми да запази конкурентоспособността си на пазара, като се адаптира към променящите се условия и изисквания, насочени към устойчивост в автомобилната индустрия.
Известно е, че продажбите на моделите Elantra Hybrid, Tucson Hybrid и Santa Fe Hybrid на Hyundai са нараснали през първата половина на 2024 година, докато продажбите на електрически автомобили не растат в същата степен. Това може да се обясни с голямото търсене на кросоувъри и хибридни автомобили на пазара.
С предстоящите президентски избори в САЩ автомобилните производители са изправени пред несигурност. Това е в резултат на строгите мерки за емисии и забраната на автомобили с двигатели с вътрешно горене в някои щати до края на десетилетието. Това принуждава производителите на автомобили да се концентрират върху електрическите превозни средства.
Въпреки това, Доналд Тръмп, който се кандидатира за президентския пост отново, е ярък противник на електромобилите и подхода за електрификация на автомобилите. Той обещава да отмени Закона за намаляване на инфлацията (IRA), ако бъде избран за президент, като изразява ясна критика към политиките за електрически автомобили.
Хидундай следи внимателно развитието на политическата ситуация в САЩ и е готова да разшири линията си от хибридни автомобили, за да се адаптира към възможните промени в законодателството. В момента компанията предлага пет модела хибридни автомобили в САЩ, включително и плъгин хибридни версии на Tucson и Santa Fe.
Така Hyundai се стреми да запази конкурентоспособността си на пазара, като се адаптира към променящите се условия и изисквания, насочени към устойчивост в автомобилната индустрия.
Leave a Comment