04 Jul

При избора на пътуване, социалните мрежи имат все по-голяма роля, най-вдъхновяващи за поколение Z и милениумите са TikTok и Instagram. Това е потвърдено от проучване проведено от Booking.com, според което 39% от пътуващите глобално използват социални медии за генериране на идеи за бъдещи ваканции.
Въпреки това, 45% от хората все още се уповават на добрата стара препоръка от близки приятели и семейство за определяне на следващата си дестинация.
Следващата предпочитана методика е посещаването на специализирани туристически уебсайтове - това са източник на информация за 35% от опитаните.
Дигиталните платформи предлагат още един начин за избор на място на почивка - 29% решават къде да пътуват чрез виртуално пътуване по дестинацията с помощта на Google View Street.
Програми от телевизионни шоута също разширяват хоризонтите на бъдещите пътешественици - 21% от опрошените заявиха, че те им влияят при избора.
Традиционните туристически оператори са източник на ваканционни идеи за 17% от хората, а на посления две места са списанията и подкастите - съответно 14% и 10%.
Въпреки това, 45% от хората все още се уповават на добрата стара препоръка от близки приятели и семейство за определяне на следващата си дестинация.
Следващата предпочитана методика е посещаването на специализирани туристически уебсайтове - това са източник на информация за 35% от опитаните.
Дигиталните платформи предлагат още един начин за избор на място на почивка - 29% решават къде да пътуват чрез виртуално пътуване по дестинацията с помощта на Google View Street.
Програми от телевизионни шоута също разширяват хоризонтите на бъдещите пътешественици - 21% от опрошените заявиха, че те им влияят при избора.
Традиционните туристически оператори са източник на ваканционни идеи за 17% от хората, а на посления две места са списанията и подкастите - съответно 14% и 10%.
Leave a Comment